الجمعة - 26 نيسان 2024

إعلان

مدير أعمال شيرين السابق يحذّرها من الشلة المحيطة بها... فهل قصد مدير أعمالها الحالي؟

مدير أعمال شيرين السابق يحذّرها من الشلة المحيطة بها... فهل قصد مدير أعمالها الحالي؟
مدير أعمال شيرين السابق يحذّرها من الشلة المحيطة بها... فهل قصد مدير أعمالها الحالي؟
A+ A-

لام مدير اعمال الفنانة #شيرين_عبد_الوهاب السابق أيمن نابليون الأخيرة على تصرفاتها، مطالباً الجميع بعدم النفاق أو كما قال: "يطبّل" لها ويحاول تبرير تصرفها على المسرح بأنه "هزار" وانها تتصرف على طبيعتها. واعتبر أنه بدلاً من مجاملتها والقول انها تتصرف على طبيعتها يجب ان يقال لها إنّ "الغلط غلط والصح صح" من دون أن يذكرها بالاسم. 

وكتب نابليون في حسابه عبر "فايسبوك": "كفاياك تطبيل يا حبيبي انت وهو وهي. انا اشتغلت معاها بإدارة أعمالها وشغلها 10 سنوات. وتركت الشغل معاها وعلاقتنا كويسة وهي عارفة مين أيمن نابليون كويس. أيمن نابليون اللي لما كان بيشوف غلط بيقول ده غلط، ومش فارقة معاه حاجة علشان هو راجل، فاهم يعني إيه راجل".

وتابع: "الصح صح والغلط غلط. طالما الحياه هزار والهزار ده بيوقعنا في غلط، يبقى نبطل هزار وبلاش نقول بتتصرف بطبيعتها طالما طبيعتها بتعملها مشاكل. نقولها انت كدة غلط. لكن شغل التطبيل ده مالوش لازمة".

نايلبون الذي عمل مع شيرين مدة عشر سنوات، أكد أنه هو من ترك العمل لديها ولا يزال على علاقة طيبة معها، ووجّه رسالة قاسية لمن يشمت حالياً بها، وعندما يقابلها في مكان عام يقترب ويلقي التحية عليها بابتسامة وترحيب، ملقياً باللوم على الاشخاص المحيطين بها من دون ان يذكر اسماء معينة او ان المعني بكلامه مدير اعمالها الحالي ياسر خليل، وقال إنّ من حولها "يطبّل" لها طالما لديه مصلحة معها وأنّ هؤلاء الاشخاص هم الذين يجلبون لشيرين الشتيمة، ومن حولها يعرفون تماماً أين تكمن مشكلتها وهي نفسها تعرف ذلك، حيث قال: "كلّنا عارفين المشكله عندها فين، وهي نفسها عارفة. وعارفة مين الكويس ومين المنافق. أنا اتكلمت لما لقيت اللي حواليها جايبنلها الشتيمة من الناس. واللي حواليها دول مش مهم عندهم طالما المصلحة ماشيه والتطيبل جايب نتيجة".

وختم نابليون كلامه: "ربنا يكفيها شركم يا شله وسخه يا مصلحجية".






حمل الآن تطبيق النهار الجديد

للإطلاع على أخر الأخبار والأحداث اليومية في لبنان والعالم