الأربعاء - 08 أيار 2024

إعلان

أحمد فهمي يكشف عن مرض هنا الزاهد بعد أيام من زواجهما (صورة)

المصدر: "رصد النهار"
أشرف سلام
أحمد فهمي يكشف عن مرض هنا الزاهد بعد أيام من زواجهما (صورة)
أحمد فهمي يكشف عن مرض هنا الزاهد بعد أيام من زواجهما (صورة)
A+ A-

نشر الفنان المصري أحمد فهمي صورة عبر حسابه الرسمي في موقع "إنستغرام" لزوجته الفنانة المصرية هنا الزاهد، وهي ترقد بالمستشفى، قبل أن يحذف الصورة بعد وقت قصير من نشرها.

وبعد أيام قليلة من زفافهما، كشف فهمي أن الزاهد تعاني مشاكل صحية اضطرتها للذهاب إلى الطبيب أكثر من مرة، وأنهما حالياً خارج مصر لقضاء شهر العسل.

وأرجع فهمي السبب وراء مرض هنا الزاهد بسبب "الحسد"، حيث علّق على الصورة التي نشرها قائلاً: "عامةً أنا مليش في الحركات البيئة زي دي خالص ولا عمري كنت هجيب سيرة ولا أنزل صور زي دي وبقالي شوية بهزر مع صحابي الزملكاوية عالماتش، بس إحنا برا مصر، أنا وهنا بقالنا يومين بنروح لدكاترة عشان هنا تعبانة ودلوقتي رحنا لتالت مرة عشان تعبت تاني جداً... بجد في ناس مركزة أوي أوي أوي معانا لدرجة أن في مهرجان (مش الجونة) كان من كام يوم مبيسألوش أي حد من الزملاء عن الجائزة اللي واخدها لأ بيسألوهم عننا وعن الفرح... بجد شكراً جداً لكل الناس اللي فرحانة لنا من قلبها وربنا يديمكو نعمة... أما بجد اللي مركزين أرجوكوا الحياة مش ناقصة... إحنا في شهر العسل وبايتين أهو في المستشفى".

يذكر أن أحمد فهمي وهنا الزاهد احتفلا بزفافهما منذ 9 أيام بأحد الفنادق الكبرى بالعاصمة المصرية القاهرة، وحضره عدد كبير من المشاهير ونجوم الفن في مصر والعالم العربي.

الكلمات الدالة

حمل الآن تطبيق النهار الجديد

للإطلاع على أخر الأخبار والأحداث اليومية في لبنان والعالم