الثلاثاء - 23 نيسان 2024

إعلان

ابنة علي الحجار تفتح النار على محمد رمضان: "الفقرة دي ما حصلتش"

المصدر: النهار وفايسبوك
محمود إبراهيم
ابنة علي الحجار تفتح النار على محمد رمضان: "الفقرة دي ما حصلتش"
ابنة علي الحجار تفتح النار على محمد رمضان: "الفقرة دي ما حصلتش"
A+ A-

فتحت مشيرة على الحجار ابنة الفنان الكبير على الحجار النار على الفنان محمد رمضان، بعدما دأب في كل مقابلة تلفزيونية يسرد قصة طرد الحجار له من إحدى المسرحيات التي تعاون معه فيها بسبب إعجاب الناس بتمثيله وإعطاء البعض هدايا له.

وكتبت شهيرة عبر حسابها في "فايسبوك": "أبويا عمره ما رد، وكان شايف إن الموضوع مش مستاهل يترد عليه، وأنا الصراحة مستغربة جداً هو إزاي بيحكيها بثقة أوي كده وجاب الخيال ده منين؟!"، متابعة: "اللي حصل إن المخرج اختلف مع محمود عزب أحد الأبطال، خلاف شخصي، فقرر يفاجئ الفنانين بأنه جاب رمضان يوم واحد، وعلي الحجار شاف إن عزب مايستحقش كده بعد تعبه في 6 شهور بروفات وقال لرمضان وقتها أنت ملكش علاقة بالموضوع خالص وكان حيادي جداً".

وأضافت: "فقرة الناس اللي كتفوه وضربوه دي ما حصلتش، ولا عمر أبويا أصلا كان عنده بودي جارد، وموضوع القلم الألماز عليه علامات استفهام كتير!".

وتابعت: "جو المعاناة اللي رمضان عايش فيه ده وإن الناس افترت عليه وهو صامد كالجبل رخيص أوي، وكلنا بنكافح بطريقتنا، وأبويا نفسه جاي من عيلة بسيطة وكافح وبنى نفسه".

يذكر أنّ إعلانا جمع بين رمضان والحجار في رمضان الماضي لإحدى شركات المحمول، ما فتح المجال للتكهنات حول أسباب اجتماعهما، على رغم هذه الخلافات.

الكلمات الدالة

حمل الآن تطبيق النهار الجديد

للإطلاع على أخر الأخبار والأحداث اليومية في لبنان والعالم