الثلاثاء - 23 نيسان 2024

إعلان

بعد "التنمّر" على ابنتَي شقيقه... أحمد فهمي الغاضب يسبّ معجبة

المصدر: "رصد النهار"
محمد أبو زهرة
بعد "التنمّر" على ابنتَي شقيقه... أحمد فهمي الغاضب يسبّ معجبة
بعد "التنمّر" على ابنتَي شقيقه... أحمد فهمي الغاضب يسبّ معجبة
A+ A-

نشر الفنان المصري كريم فهمي صورة جمعته بزوجته وبناته مع شقيقه أحمد فهمي وزوجته هنا الزاهد خلال حفل زفافهما، إلا أنه نال انتقادات كبيرة بسبب وضعه "إيموجي" على وجه ابنتيه.

واضطر فهمي بعد تلك الانتقادت لنشر صورة أخرى تجمعه بابنتيه كاميليا وناعومي، معلقًا عليها: "أحلى وأغلى حاجة في حياتي"، لافتاً إلى أنّ: "الـ"سوشيل ميديا" بقت مستنقع واكتشفت إن فيه ناس كتير أوي محتاجة تربية للأسف وده اللي شفتوا من بعض التعليقات في الصورة اللي فاتت".

الانتقادات وحملة التنمر التي تعرض لها فهمي، دفعت شقيقه أحمد فهمي للتعليق في شكل غاضب، إذ وجّه سباباً للمعجبة التي انتقدت شقيقه وابنتيه، قائلاً: "أنا مش لاقي (...) اللي شاتمة كاميليا وناعومي، ما هو لما واحدة يوصل بيها النفسنة على أطفال يبقى أكيد ريحتها (***) من رجلي الساعة 3 الضهر وأنا لابس جزمة من غير شراب، وفاقدة الأمل إنها تتجوز، بيني وبينك دا أحسن عشان الأشكال دي مينفعش تتكاثر... دا المفروض يعقموهم كمان... أنا طول عمري بقول عندكو حق إني بتعصب زيادة لكن المرة دي مش هسمع حد لما (***) زي دي تكلم عن طفلة وتقول شعرها سلك مواعين".

يذكر أن صورة كريم فهمي مع ابنتيه كانت في حفل زفاف شقيقه أحمد فهمي على هنا الزاهد، الذي أقيم منذ أيام في أحد فنادق القاهرة، وسط حضور عدد كبير من نجوم الفن والإعلام.

الكلمات الدالة

حمل الآن تطبيق النهار الجديد

للإطلاع على أخر الأخبار والأحداث اليومية في لبنان والعالم